هلاکت ۳۰۸ نظامی و اسارت ۲۲۲ صهیونیست طی عملیات «طوفان الاقصی»-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

هلاکت ۳۰۸ نظامی و اسارت ۲۲۲ صهیونیست طی عملیات «طوفان الاقصی»

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۳۰۸ نظامی و اسارت ۲۲۲ صهیونیست را به‌دست رزمندگان مقاومت از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون تأیید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 23
کد خبر: ۲۰۹۸۹۶

به گزارش راهبرد معاصر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن ۳۰۸ نظامی اشغالگر را از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون تأیید کرد.

 

«دانیل هاگاری» طی نشست خبری در تل آویو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از هر راهی برای آزادی اسرا در غزه استفاده می‌کند، اعلام کرد که ۲۲۲ نفر از جمله چند تبعه خارجی در غزه اسیر هستند و این مسأله به اطلاع خانواده‌های آنها رسیده است.

 

وی در ادامه افزود: اجازه دادیم ۱۴ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه پس از کسب اطمینان از اینکه خطرناک نیستند، وارد غزه شود. ما کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه را در گذرگاه کرم ابو سالم قبل از ورود به غزه از طریق گذرگاه رفح بازرسی می‌کنیم.

 

این مقام صهیونیست ضمن تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست عملیات نفوذ مخفیانه به داخل نوار غزه مدعی شد: با هدف نابودی گروه‌های مسلح که اسرائیل را هدف قرار می‌دادند و همچنین جستجوی ربوده شدگان، شبانه وارد نوار غزه شدیم. افراد مسلح در نوار غزه تلاش کردند ما را در کمین گرفتار کنند و ما نیز محل تجمع آنها را هدف قرار دادیم.

 

این ادعاها در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی از نظامیان خود در کمین رزمندگان گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه خبر داد. گردان‌های قسام هم اعلام کرد که روز یکشنبه یک یگان زرهی صهیونیستی چند متر از دیوار مرزی عبور و وارد نوار غزه شد که در کمین نیروهای قسام گرفتار شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار